Najnowsze Wpisy

linkologia.pl spis.pl

No jaaak dlugo.... :D ale to nic, sie nadrobi.... No to przez ten czas sie dzialo... ojjj sie dzialo... :D Zacznijmy Od Kiedys tam... Same sprawdziany, prace dodatkowe 3a robić i w ogole... Nareszcie skonczylo sie, jeszcze 3ba tylko naukac sie na anglika konkurs dodatkowy jakis smiechowaty no i kartkoweczka z matmy, a potem jush looooooz :D:D Wakaaacyje, ale najpierw biwak, oj grooobo bedzie:D Bede tesknic no ale zdam relacje i sobie to wyobrazicie. Mielismy jechac do Stawisk (czy jakos tak) ale my takie "SNOBY I SAMOLUBY" jestesmy jak to nasza pani wychowanka mowi ze sie pojedziem do Jastrzebiej Goory :D ale tez bedzie dobrze ..(pozdro:*) , wieta kocham ja tak na swoj sposob ale tylko dlatego ze mi 5 ladniutka postawila z historii :D:D:D no tak, co tu jeszcze naskrobac... hmmmm jutro festyn mysle ze bedzie beka, mam tam poznac chlopaka,  sie zobaczy ale 3majta qciuqi:D Sie rozpisalam tak troche jak na mnie... wezta cos komentujta oka??? no to ja koncze , pozdro 600 :D :*:*:* Buziale :*:*

psychiczna : :

UWAGA!!!! Komentarze (0)
25. maja 2004 18:48:00
linkologia.pl spis.pl

Jeśli ktos wie co zrobić z niedziałającą księgą to prosze o skontaktowanie sie:D jak cos to podaje maila martusia.l@interia.pl z góry dzieki wielkie:D

psychiczna : :

Dzionek Supcio :D Komentarze (0)
25. maja 2004 18:44:00
linkologia.pl spis.pl

Na początku notki serdeczno pozdro dla wszystkich którzy odwiedzaja mojego bloga... Czyli prawie nikogo, ale dobra moze za niedlugo się to zmieni :D Otóż jutro mam dwa sprawdziany i kartkowe... Trza zakoować ;(( Lipa... ale to nic ja juz prawie wszystko umiem, mam sciagi, jest dobrze:D No a dzisiejszy dzień minął dosyć pogodnie, kręciłam dzisiaj beke ze wszystkiego, a mianowicie z czego tylko mozna :D a to wszystko dzieki moim ukochanym kumpelom z klasy... Pogadałam sobie z moim kolega ... <serducho> ... próbuje nie oszukiwać samej siebie ale o tym moze innym razem :D Pozdro 600 :*

psychiczna : :

Witam :D Komentarze (3)
23. maja 2004 18:39:00
linkologia.pl spis.pl

Jak widzicie nie ma jeszce co tutaj oglądać ale postaram się aby w najbliższym czasie się to zmieniło ... :P Jak  narazie prosze o optymistyczne wpisy do księgi i komentowanie notek .. Pozdrawiam :*:*:*

psychiczna : :

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
31123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
2829301234

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

zyciorys-paulette | under-this-skin | deedeeloczek | hooost | zeberka | Mailing